Jak reklamovat
Vážení kupující, velmi nám záleží na Vaší spokojenosti. Pokud zjistíte jakoukoli vadu na dodaném zboží, kontaktujte nás, prosím, máte právo uplatnit reklamaci.
Při přepravě dochází ke škodě velice zřídka, přesto zjistíte-li, že došlo k poškození či úbytku zboží při přepravě, kontaktujte obchodní oddělení a řiďte se, prosím, pokyny v sekci Přepravní podmínky (důležité je dodržet zde uvedené lhůty, aby nezanikl nárok na náhradu škody ze strany dopravce).
Zjistíte-li chybu v expedici, vadu v dokladech, chybu v ceně nebo podobnou závadu, obraťte se, prosím, na naše obchodní oddělení, tel.: 271 745 458, e-mail: obchod@escadtrade.cz , snažíme se vyřešit problém vstřícně a co nejdříve.
Vykazuje-li zboží technickou závadu, kontaktujte prosím naše oddělení technické podpory, tel.: 271 745 458, e-mail: servis@escadtrade.cz . Je možné, že závadu odstraníte po poradě či přes dálkový přístup.
PODÁNÍ REKLAMACE
1. Seznamte se prosím s reklamačním řádem, kde jsou shrnuta Vaše práva ohledně možných požadavků:
Reklamační řád pro spotřebitele
Reklamační řád pro podnikatele (obchodní partnery)
2. Vyplňte prosím formulář reklamačního listu:
Reklamační list pro spotřebitele zde: .pdf .doc
Reklamační list pro podnikatele (obchodní partnery) zde: .pdf .doc
Pokud má reklamované zařízení výrobní číslo, zkontrolujte, že výrobní číslo na zařízení souhlasí s číslem uvedeným v dodacím listě. V případě nesplnění tohoto bodu nelze zboží přijmout k vyřízení reklamace.
3. Reklamované zboží nám zašlete poštou či jinou obvyklou balíkovou službou, případně ho předejte osobně. Uvítáme, pokud nás před podáním zásilky informujete e-mailem na servis@escadtrade.cz o úmyslu poslat zboží do reklamace a přiložíte vyplněný reklamační list.
Zásilka / předávané zboží k reklamaci musí obsahovat:
- řádně vyplněný reklamační list
- kopii dodacího listu
- reklamované zboží včetně příslušenství.
Zásilku řádně zabalte, opatřete viditelným označením "REKLAMACE" a odešlete na adresu : ESCAD Trade s.r.o., U Továren 770/1b, 102 00 Praha 10, kontakt - tel.: 271 745 458, e-mail: obchod@escadtrade.cz.
4. V souladu s reklamačním řádem budete vyrozuměni o uznání (případně zamítnutí) reklamace a o způsobu jejího dalšího vyřízení. V případě, že reklamace nebude uznána nebo u zboží již skončila záruční doba, můžeme Vám nabídnout pozáruční opravu nebo doporučit za zboží adekvátní náhradu.