Přepravní podmínky, ceník, řešení problémů

Sledujte svou zásilku podle čísla na webu dopravce:

Dopravce
Adresa pro sledování zásilek
GLS
PPL
Česká pošta

Aktuální ceník přepravy:

Stát
Dopravce
Cena bez DPH
Cena s dobírkou bez DPH
Podmínky přepravy
Česká republika
Osobní odběr  Praha 10 Hostivař
0 Kč
0 Kč
GLS
95 Kč
135 Kč
PPL
140 Kč
180 Kč
Česká pošta  balík do ruky
Slovensko
GLS 
180 Kč
220 Kč

Platnost od 1.6.2017

Přeprava do dalších států EU a mimo EU je smluvní.

Doba přepravy a informace o zásilce:

O realizované expedici zboží je zákazník informován do konce pracovního dne e-mailem z expedičního oddělení, který obsahuje

  • sdělení o expedici zboží,
  • označení dopravce,
  • číslo zásilky pro možnost jejího sledování na webu dopravce a částku případné dobírky.

O stavu zásilky je zákazník informován dopravcem SMS zprávou nebo e-mailem, případně je před doručením kontaktován dopravcem telefonicky (záleží na zvoleném dopravci, někdy i řidiči).

Doba přepravy závisí na výběru dopravce a konkrétní služby. Podle přepravních podmínek dopravců nepřesahuje u výše nabízených služeb v ČR doba doručení 48h (na Slovensko 72h), většinou je zboží po ČR doručeno následující pracovní den po expedici (s výjimkou odloučených lokalit nebo případů neočekávaných nehod, technických výpadků nebo sezónního výkyvu např. před Vánocemi).

Co dělat, je-li problém se zásilkou nebo dopravcem:

Většinou potřebujete kontaktovat naše obchodní oddělení:

telefon: 271 745 548, 271 745 986, e-mail: obchod@escadtrade.cz.

1. Zásilka dosud nedorazila

Máte-li možnost připojení k internetu, vyhledejte si zásilku na stránkách dopravce podle čísla zásilky zaslaného naším expedičním oddělením nebo dopravcem (přímé webové odkazy viz tabulka výše).

Pokud zásilka již dorazila do depa/pobočky místně příslušné Vaší doručovací adrese, je nejrychlejší řešení kontaktovat přímo Vaše depo/pobočku a informovat se o stavu nakládky, případně si vyžádat kontakt přímo na řidiče.

V ostatních případech kontaktujte naše obchodní oddělení, které Vám pomůže problém vyřešit.

2. Zásilka dorazila, ale s poškozeným obalem

Má-li zásilka jakkoli poškozený vnější obal (roztržený, rozlepený či jinak otevřený nebo deformovaný atp.) máte dvě možnosti:

1. Odmítnutí zásilky - doporučujeme

Odmítněte převzít zásilku. Kontaktujte naše obchodní oddělení, které Vám zajistí odeslání nové zásilky. Původní zásilka se vrátí zpět k nám a reklamace bude vyřešena bez Vaší účasti.

2. Převzetí zásilky s výhradou

Zásilku převezměte, ale ihned nahlaste poškození řidiči. Sepište na místě hlášení o poškození zásilky a do přepravního listu uveďte, že převzetí zásilky je s výhradou. Pokud došlo ke škodě, informujte ihned naše obchodní oddělení a postupujte stejně jako je uvedeno v následujícím článku.

Pokud máte podezření na poškození nebo vykradení zásilky, doporučujeme zásilku vůbec nepřebírat a oznámit věc našemu obchodnímu oddělení.

3. Zásilka dorazila, ale zboží bylo přepravou mechanicky poškozeno

Pokud po otevření zásilky zjistíte, že přes neporušenost obalu bylo zboží přepravou mechanicky poškozeno, je třeba obratem uplatnit reklamaci a postupovat podle reklamačních podmínek dopravce, aby nárok na náhradu škody nezanikl.

V případě GLS odešlete nejpozději do 2 dnů záznam o škodě a fotodokumentaci na naše obchodní oddělení a dohodněte si s ním vyzvednutí zásilky. Záznam o škodě by měl obsahovat tyto údaje:

  • číslo zásilky
  • vaše jméno / název
  • přesná adresa doručení
  • přesný popis škody
  • datum přijetí zásilky

Fotodokumentace by měla zachycovat stav obalu a číslo zásilky, poškozené zařízení a detail poškození.

V případě České pošty podává reklamaci adresát na kterékoli poště, reklamace musí být zahájena do 2 dnů po převzetí zásilky a zásilku je nutno předložit včetně vnějšího i vnitřního obalu tak, jak došla. Kontaktujte rovněž naše obchodní oddělení. Pokyny České pošty k uplatnění reklamace viz https://www.ceskaposta.cz/rady-a-navody/reklamace.

V případě PPL je třeba zahájit reklamaci do 3 dnů od převzetí. Kontaktujte obratem naše obchodní oddělení kvůli součinnosti při nahlášení škody dopravci. Bude třeba vyplnit reklamační (škodní) protokol a pořídit fotodokumentaci. Pokud je to možné, nahlaste škodu zástupci dopravce a až do kontroly zástupcem reklamačního oddělení dopravce nemanipulujte se zásilkou.

Formulář: https://www.ppl.cz/main2.aspx?cls=reklamace (můžete vyplnit sami nebo vyplní naše obchodní oddělení na základě Vaší informace a zaslané fotodokumentace)

Postup: https://www.ppl.cz/main.aspx?cls=artList&fulltext=reklamace

Nebude-li dodržena lhůta pro zahájení reklamace, nárok na náhradu škody zaniká.

Náhradní zboží Vám může být dodáno až po uplatnění reklamace.

4. Zásilka dorazila, ale nesouhlasí obsah

Pokud zásilka dorazila v pořádku a nepoškozená, ale obsah zásilky nesouhlasí s objednaným množstvím nebo typem zboží, kontaktuje prosím naše obchodní oddělení.

Předtím prosím porovnejte, zda obsah zásilky souhlasí se zbožím uvedeným na přiložené faktuře či nikoli.

5. Máte-li stížnost na chování dopravce

Se stížností na případné nestandardní chování dopravce se prosím obracejte písemně na naše obchodní oddělení. V případě GLS se lze obrátit také na: https://pilot-new.gls-group.eu/CZ/cs/reklamace.

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Rozumím

ESCAD Trade s.r.o.

U Továren 770/1b

Praha 10 Hostivař

Tel: 271 745 458

obchod@escadtrade.cz